Вібротрамбівка дизельна – вигідне рішення для будівництва
Дизельні вібротрамбівки – це компактні й витривалі пристрої, які застосовують для ущільнення поверхонь на великих будівельних об'єктах із інтенсивними навантаженнями.
Вони призначені для– утрамбування асфальтних покриттів, бетону, кам'янистого, глинистого й піщаного ґрунту, сипучих будматеріалів (каменю різної фракції й піску). Потужність і продуктивність інструментів на дизельному паливі дуже висока. Окрім того, їхні розміри так само компактні, як і у всіх віброніг, що дає можливість використовувати їх у вузьких і тісних місцях. Вони ефективні при ущільненні міні-котлованів під стовпи, палі, у каналах, тунелях і траншеях.
Особливості конструкції
Будова вібротрамбівки аналогічні до бензинових і електричних моделей. Конструкція вертикальна, складається з рами, вібраційного механізму, робочого «черевика» і механізмів управління. Приводом служить дизельний двигун. Він вкрай витривалий і надійний. Паливний бак завжди збільшений, а солярка витрачається економно, що дає можливість працювати тривалий час без заправки.
Для продовження терміну служби ємність пального покрито антикорозійним засобом. Фільтр – самоочищається. Триступенева фільтрація повітря унеможливлює потрапляння у двигун пилу й бруду, що набагато подовжує його ресурс. Мотор не примхливий в технічному обслуговуванні. Для безперебійної роботи досить змінити масло в моторі й редукторі. Спеціальний індикатор попередить про потребу заміни.
Швидкість обертання приводу регулюється рукояткою. Запуск відбувається за допомогою ручного стартера.
Солярка – важча за бензин, тому на одиницю потужності її використовується менше. Таким чином, здешевлюють експлуатаційні витрати.
Різновиди
Вібротрамбівки з дизельним мотором в Києві і в Україні використовують рідше, ніж бензинові. Коштують вони дорожче. Ціна вища за бензинові аналоги на 10-20%. Пояснюється це тим, що при виготовленні дизеля використовують особливо міцні й зносостійкі матеріали. Тобто, купуючи, ви оплачуєте більш тривалий ресурс і малу ймовірність поломок.
Економний ефект демонструється в процесі експлуатації й залежить від маси пристрою. За вагою (і максимально можливою глибиною ущільнення) вони поділяються на:
- Середньотяжкі. Маса становить 65-70 кг. Глибина утрамбування – 30-40 см. Застосовуються для щебеню, гравію, плитки, піску, ґрунту.
- Важкі. Вага – понад 70 кг. Це важковаговики серед трамбівок, активно використовуються для укладання асфальту й бетону, особливо в складних завданнях із інтенсивними навантаженнями, в обмеженому просторі. Найбільш популярні моделі – вагою 100 кг. У них оптимальне співвідношення маси й сили удару.
Обираючи, користувач повинен брати до уваги додаткові функції:
- Чи є реверс? Прямохідні моделі (без реверсу) рухаються тільки вперед. Реверсивні дають можливість руху вперед-назад і трамбування на одному місці.
- Чи можливе регулювання параметрів? Можливість регулювати силу й частоту удару, амплітуду коливань підвищує зручність у використанні. Дуже актуально для роботи з різними за структурою й твердістю матеріалами.
Переваги
- Висока ціна повністю компенсується активною експлуатацією протягом 1 – 2 сезонів.
- Дизельний двигун має високу продуктивність. Він надає максимальної сили удару й відмінної потужності.
- Термін служби в 2 рази довший, ніж у бензинових моторів. Поєднання тривалого ресурсу й економної експлуатації – велика перевага.
- Високотехнологічні системи гасять вібрацію на рукоятках управління.
- Верхній корпус розроблено так, щоб максимально знизити шум від роботи дизель-мотора.
- Спеціально розроблений верхній корпус відмінно знижує вплив шуму,
- Для транспортування не потрібно вантажопідіймальних засобів. Вага та розміри невеликі, а для перевезення є колеса.
Недоліки: можлива відмова за низьких температур. Для усунення проблеми слід забезпечити підігрів двигуна, оскільки паливо стає густим на холоді.
Плюси в роботі доводять, що для виконання складних завдань і великих обсягів будівельних і дорожніх робіт вигідно купити потужну й економну дизельну вібротрамбівку. В Інтернет-магазині З торгом представлено моделі на вибір.