Віброплита для укладання асфальту - рівна поверхня без клопоту
Віброплити для асфальту – це сучасне потужне обладнання, призначене для всіх видів робіт з укладання асфальтних покриттів.
Застосовується в будівництві доріг, ямкових ремонтах дорожнього полотна, благоустрої території, будівництві паркувань та пішохідних доріжок.
Різновиди
Розрізняються за типом приводного двигуна. Він може бути бензиновим або дизельним. Дизельні використовуються для великих за обсягом робіт і передбачуваних підвищених навантаженнях.
Різні пристрої, які сьогодні представлено до продажу в Києві й Україні, відрізняються технічними й експлуатаційними показниками. Основні з них: маса пристрою і його продуктивність. Обрати товар ви можете в категорії - Віброплита.
За масою й габаритами ця техніка буває в трьох вагових категоріях:
- легка (від 90 до119 кг ваги)
- середня (120 – 220 кг)
- висока (250 – 450 кг)
Якщо ви обираєте за вагою, то пам'ятатайте, що недостатня вага не ущільнить на потрібну глибину, а надто велика – надмірно протисне покриття. Тому оптимальний вибір – це середня категорія від 120 кг. Серед цих товарів є й особливо легкі моделі (до 80 кг) із невеликою підошвою, які використовуються нечасто, хіба що для ущільнення доріжок біля бордюрів. Їх недолік – невисокий показник глибини ущільнення. Під час утрамбування дуже великих площ часто застосовують і особливо важкі плити – понад 600 кг. У цьому разі вони замінюють каток, який неможливо застосувати на складних за конфігурацією ділянках. Важковаговики хороші, коли матеріал лежить в кілька пластів і потрібне глибоке його опрацювання.
Техніку для укочування вибирають також за продуктивністю. Її складові:
- розмір робочої підошви (залежить від площі для укочування)
- швидкість пересування. Що вона вища, то коротші терміни виконання роботи.
- сила тиску. Рекомендована відцентрова сила визначається в діапазоні від 10 до 18 кН. Якщо вібраційне зусилля вище, то воно може спровокувати різані сліди на покритті.
Для укладання полотна на мало навантажених спорудах (пішохідні доріжки, двори, тротуари) використовують менш продуктивні моделі. Вони коштують дешевше, вирізняються меншою вагою й потужністю. Їх також застосовують для ямкового ремонту доріг. Під час виконання дорожньо-будівельних робіт на ділянках, де передбачається підвищене навантаження на покриття, успішно використовують найпродуктивніші й дорогі моделі.
Змочування поверхні – обов'язкова умова роботи
Асфальт – це нафтова смола, яка в гарячому вигляді в'язка й вирізняється високим рівнем прилипання. Кулі бітуму налипають на металеву підошву віброутрамбування й роблять подальшу роботу можливою тільки після її очищення. Щоб уникнути зазначеної проблеми, їх обладнують спеціальною системою подання води. До неї належить
- Бак для води
- Автоматичне зрошення
Пристрій зі зрошенням – єдино можливий при укладанні. Тільки змочена водою підошва дає можливість укладати й ущільнювати бітум рівномірно й без перебоїв. При цьому слід знати, що дорожня плита для укладання асфальтного покриття буває і з баком для води, і без нього. Усі якісні й надійні моделі обладнано системою автоматичного обприскування, але ось ємності для води часто не передбачено в комплектації. Для трамбування з поданням води, але без ємності в комплекті, потрібно окремо придбати зрошувальний бачок. Щоб не шукати додатково бак і не витрачати час і гроші, завжди дивіться комплектацію обраної вами моделі. Обрати й придбати повністю укомплектовану плиту з оптимальними технічними показниками легко й просто, якщо скористатися послугами інтернет-магазину З торгом.