Віброплита дизельна - економна дорожня техніка
Ця високопродуктивна будівельна техніка застосовується для утрамбування та ущільнення дорожніх покриттів і фундаментів. Належить до професійного класу технічних пристроїв. Поєднує в собі збільшену потужність асфальтного катка і можливість складних маневрів.
Є найефективнішим вибором для вирішення найскладніших завдань з утрамбування асфальту, бетону, ґрунту, щебеню, гравію та піску.
Віброплита активно використовується на будівельних об'єктах, де передбачається великий обсяг робіт ущільнювачів. Здебільшого ці машини комплектуються двигунами марки Hatson. Yanmar або Kipor. Пропонується широкий діапазон потужності:: від 6 до 18 кінських сил. Мотор на солярці апріорі надійніший і витриваліший, ніж бензиновий. При однакових значеннях потужності, ця техніка для трамбування завжди дає більшу силу вібраційного поштовху, ніж бензиновий аналог. Регулювання оборотів мотора здійснюється відкриттям-закриттям дросельної заслінки.
Запропоновані трамбівки відомі своєю довговічністю і здатністю витримувати тривалі посилені навантаження.
Класифікація
Мотор складніший за своєю конструкції, його вага завжди більша, ніж у бензинового ДВЗ. Оснащувати їм легкі агрегати не має сенсу, тому асортимент складають всього три типи моделей:
- Середньотяжкі. Середня маса – від 110 до 140 кг. Ущільнюють асфальт та інше покриття на глибину від чверті до півметра. Також використовуються для тротуарної плитки при великих обсягах.
- Важкі. Масою від 140 кг і вище. До цієї групи входять надгабаритні і потужні машини з вагою 450 кг. Здатні утрамбувати 700 квадратних метрів асфальтної площі на глибину 80 см за годину роботи.
- Особливо важкі. Понад 450 кг, можлива маса 600 і більше кг. За параметрами не поступаються асфальтовому катку. Найпродуктивніші. Ущільнюють сипучі матеріали на 90 см за один прохід.
За технічним функціоналом всі зазначені інструменти діляться на два типи:
- прямоходові;
- реверсивні. З можливістю заднього ходу, що дає більше можливостей для маневрів.
За комплектацією можливі такі варіанти:
- Без бака для води.
- З зрошувальним бачком. Використовуються при укладанні асфальту, оскільки вода, що подається, не дає підошві прилипнути до гарячого покриття. &Laquo; Мокра » робота також дає можливість усувати пил при ущільненні грунту.
Переваги
Модель на даному паливі – це завжди вища продуктивність, оскільки вона володіє двома незаперечними « козирями »:
- Велика вага. Відповідно, і велика глибина ущільнення. При мінімальній кількості проходів досягають максимальної глибини трамбування.
- Підвищена сила поштовху. Легко ущільнює найтвердіші матеріали.
Окрім цих переваг до плюсів завжди зараховують економічну вигоду. При купівлі пристрою вона непомітна, тому що ціна такої машини завжди набагато вище, ніж бензинової моделі. Але в процесі експлуатації користувач економить, адже на одиницю потужності цей двигун використовує на 10% менше солярки, ніж бензиновий мотор. Крім цього, солярка завжди дешевша за бензин. Отже, на пальне витрачається значно менше грошей. І різниця в ціні окупається за один рік інтенсивної експлуатації.
З огляду на економічну вигоду і підвищені технічні характеристики буде розумним рішення придбати для інтенсивних і об'ємних дорожніх завдань та будівництв дизельну віброплиту. Інтернет-магазин З торгом пропонує покупцям Києва і всієї України хороший вибір моделей від найякісніших та надійніших виробників.