(097) 77-236-77
  • Час роботи
  • ПН - ПТ: 8:30 - 20:00
  • СБ: 9:00 - 18:00
  • НД: 10:00 - 17:00
Хочете, передзвонимо Вам?
  • Останні переглянуті товари
    Поки історія переглядів порожня

    Під час перегляду товарів - вони будуть тут відображені!

  • Порівняти товари
    Немає товарів в порівнянні

    Додавайте товари до порівняння характеристик і обирайте найбільш підходящий вам товар

  • Ваш список в обраному
    Список бажань порожній

    Додавайте товари в список бажань, діліться списками з друзями і обговорюйте товари разом

  • Кошик
    Кошик
    Ваш кошик порожній

    Додавайте товари, що сподобалися, в кошик

(097) 77-236-77
  • Час роботи
  • ПН - ПТ: 8:30 - 20:00
  • СБ: 9:00 - 18:00
  • НД: 10:00 - 17:00
Хочете, передзвонимо Вам?
Компресор з прямим або ремінним приводом – який краще вибрати?
Компресори

Компресор з прямим або ремінним приводом – який краще вибрати?

Володимир Боровський
Автор: Володимир Боровський
47156
8.02.2017
* * *

Зміст:

Автор: Олексій Риндя

експерт категорії "Будівельне обладнання"

Багато робочих ситуаціях – у побуті чи виробництві – виникає необхідність подачі стиснутого повітря чи газу. Його вимагає будь-яке пневматичне обладнання.

Він дуже потрібний при фарбуванні, продуванні, очищенні поверхні від іржі та бруду, в системах обігріву. Тобто ми маємо повітря – з одного боку.

І інструмент, що вимагає його подачі, – з іншого боку. Щоб зв'язати ці два елементи, необхідно знайти посередника. Такою сполучною ланкою виступає компресор . Він є механізмом для стиснення і подачі повітря. Задіюється сила тиску.

Альтернативи компресору немає. Тому він завжди затребуваний та популярний. Компресори використовуються в медицині та виробництві різноманітних товарів.

Дуже помітні нагнітачі повітря та в автомобільній справі. І не тільки для підкачування шин, очищення та фарбування автомобіля. Наприклад, для бажаючих тюнінгувати свої автомобілі, більш відповідного інструменту, ніж компресор, не знайти.

Щоб вибрати компресор, що ідеально відповідає вашим потребам, потрібно врахувати та проаналізувати багато технічних характеристик. Однією з найважливіших є спосіб передачі обертального моменту двигуна під час роботи компресора. Виходячи з цієї особливості, всі компресори поділяються на два види: з прямим приводом та з ремінним приводом .

У чому головна відмінність прямого приводу та пасового?

Конструкція будь-якого компресора, незалежно від системи приводу, включає електричний мотор і ресивер з повітрям. Щоб стиснути повітря та створити тиск використовується металевий поршень та різні сполучні елементи. У разі прямого приводу такою передавальною ланкою виступає безпосередньо сама головка поршня, її вал – це вал двигуна. У ремінному агрегаті роль передачі перебирає додатковий елемент: ремінь зі шківами. Це і є основна відмінність будівлі.

Воно тягне за собою всі наступні особливості роботи:

  • визначає сферу використання;
  • Вказує клас компресора – побутовий чи професійний;
  • Впливає на його продуктивність, тривалість роботи та ресурс.

Саме тому при виборі компресора насамперед потрібно дізнатися , прямий або пасовий привід використовується при його роботі.

Як працюють пряма та ремінна система передачі?

Прямий привід .

У цих пристроях є, як ми вже згадали вище, поршень, а також робочий циліндр. У кришці розміщені повітряні клапани: впускний (для всмоктування повітря) і випускний (для подачі вже стисненого повітря). Суть стиснення повітря у тому, що поршень рухається, всмоктуючи у себе повітря через впускний клапан. При русі виникає здавлювання повітря, Коли тиск доходить до певного показника, відкривається нагнітальний клапан, випускаючи сильний і швидкісний повітряний струмінь до пневматичного обладнання.

Щоб забезпечити рух поршня використовується шатунний механізм. При цьому вал головки поршня, по суті, є також і валом електродвигуна. Як бачимо, у цій конструкції немає особливо складних передавальних елементів. Через це передача називається прямою, оскільки працює без посередників (шестерень або ременів).

Оскільки прямий привід - це непроста конструкція, то і коштує вона недорого. Однак при професійних роботах використовується рідко, через неможливість працювати дуже довго і продуктивно. Тому основне її призначення – побутові роботи в домашньому гаражі, майстернях, ремонті.

Ремінний привід .

Ремінна передача має передати обертальну енергію електричного двигуна на рух поршня. Вона складається з гнучкого плоского ременя та двох шківів. Один з них ведучий (менший у діаметрі, з'єднаний з валом двигуна), інший – ведений (більше в діаметрі, з'єднаний з головкою поршня). Передача відбувається плавно та майже безшумно. Маховик ( ведений шків) визначать частоту рухів поршневої головки. Він зменшує цей показник, завдяки чому знос механізмів набагато менший. Ще маховик виконує не менш важливу функцію - охолодження потоком повітря, тому головка не так нагрівається під час роботи.

Виходячи з таких особливостей конструкції, продуктивність роботи ременного компресора підвищена. Він може працювати безперервно кілька годин, не нагріваючись, що й визначило сферу його застосування – професійні роботи з потужною пневматикою.

Загальні особливості обох приводів

І при прямій передачі обертання від електромотора, і в ременной передачі, поршень несе на собі основне механічне навантаження. Тому його виготовляють із міцних сплавів, які мають антикорозійні властивості, щоб збільшити ресурс компресора. Ще необхідно знати, що подібна техніка, в свою чергу, також поділяється на дві групи:

  1. Безмасляні поршневі компресори. Вони деталі жорстко труться одне про одного, без використання мастила. Зате повітря з випускного клапана виходить чисте, без домішки олії. Дуже хороші для фарбувальних робіт у побуті, які застосовуються в медицині, харчовій промисловості. Однак тривалим ресурсом похвалитися не можуть, оскільки елементи, що труться, дуже швидко зношуються.
  2. Масляні поршневі компресори. У даних пристроях в передавальний механізм регулярно надходить масло, створюючи плівку та зменшуючи тертя. Результат – менший шум та триваліша експлуатація. Правда, якщо потрібне чисте повітря без крапельок масла, то на виході необхідно встановити якісний багатошаровий фільтр.

Ремінна передача завжди має на увазі під собою наявність системи мастила, тому термін її експлуатації - довше.

І прямо-привідні, і ремінно-привідні нагнітач повітря можуть мати не один циліндр для стиснення, а 2-3. Це збільшує їхню продуктивність і цикл роботи, оскільки кілька ресиверів мають більше повітря в запасі.

Компресор з прямим приводом: переваги та недоліки

Пряма передача - це найефективніший спосіб передати електричну енергію двигуна на механічні рухи поршня.

Її незаперечні переваги:

  • Зменшує вагу та розміри компресора, оскільки передавальні елементи відсутні. Простіше зберігати та перевозити;
  • Низька вартість, яка обумовлена нескладною та недорогою конструкцією;
  • Поломки дуже рідкісні. Фактично, ламатися нема чому, оскільки обертальний вал електродвигуна це і є вал поршневої головки;
  • Енергоефективність. Не витрачається електроенергія на ковзання ременя та обертання шківів.

Але є у цієї конструкції свої недоліки:

  • Низький ресурс використання. Так, ламаються вони рідко, але швидко зношуються і виходять із ладу;
  • Не можуть нагнітати повітря довгий час. Внаслідок нагрівання необхідно робити перерви;
  • Підвищена шумність прямопривідних механізмів;
  • Різкий старт. Ривок на початку роботи викликає жорстке включення до роботи поршня. Ще погано, що при цьому робить стрибок та споживання електрики.

Ремінний компресор: переваги використання та деякі мінуси

Використання для передачі крутного моменту двигуна ременя та шківів завжди дає гарний та продуктивний результат. Ремінна передача має кілька важливих переваг:

Продуктивність роботи підвищується. Ремінні моделі мають високі показники продуктивності (об'єму повітря, що подається за хвилину) та робочого тиску. У таких пристроях незначне збільшення потужності двигуна тягне у себе дворазове підвищення продуктивності.

  • Плавний старт та м'яка робота без ривків;
  • Великий ресурс експлуатації, що обумовлений охолодженням головки;
  • Ремонтопридатність. Якщо поршень заклинило, то ремінь просто трісне. Його легко замінити на нове;
  • Шум та вібрація знижені. Гнучкий ремінь рухається без гуркоту тертьових механізмів;
  • Несприйнятливість до низьких та високих температур;
  • Можливість працювати тривалий час без перерви на охолодження;
  • Надійний захист. Система ременя і шківів закрита міцним кожухом, що захищає і саму передачу від попадання пилу, вологи і сміття, так і користувача від ременя, що злетів.

Безліч ґрунтовних плюсів роблять ремінні компресори затребуваними у професійній діяльності.

Але, на жаль, мінуси цього типу приводу також є:

  • Маса пристрою, а, відповідно, і габарити – збільшені, що ускладнює транспортування та зберігання;
  • Техобслуговування ускладнене хитромудрою конструкцією;
  • Ремінь потребує регулярної перевірки на зношеність та заміну.

Рекомендовані сфери використання

Відповідь на питання, який привід компресора кращий: прямий або ремінний, залежить від сфери діяльності.

Ремінні нагнітачі рекомендуються до застосування на виробництві, цехах, на великих СТО. Причина цього – можливість працювати довго, без перерви робочого циклу. Ще для середнього та великого бізнесу важлива потужність та продуктивність. А ось такий негативний фактор, як велика маса та габарити, вирішальної ролі на підприємстві не відіграють. Оскільки обладнання встановлюється, як правило, стаціонарно, то для нього виділено місце, і часто транспортування не передбачається.

Як бачимо, на виробництві все вирішує витривалість (а ремені дають фору в даному питанні), потужність обладнання, а також тривалий термін експлуатації. Потрібно змусити працювати потужну пневматику і ціна питання не має значення.

Для дачі, гаража та інших домашніх робіт, а також для невеликих станцій ремонту та технічного обслуговування автомобілів, зручніше вибрати компресор з прямим приводом. Цикли його включення можуть бути короткими, але цього часу вистачає на побутове продування, підкачування шини, Масляні моделі ефективні для використання пневматичних шуруповерів, гайковертів, оскільки краплі мастила в повітрі допомагають легко відкрутити кріплення. Прямопривідні компресори легкі, менші за розміром, їх можна перевозити в потрібне місце, коли виникне потреба.

Але, якщо при роботі на СТО потрібно підключити кілька інструментів одночасно, то однозначно, ремінний привід буде більш підходящим.

* * *

Останні статті

05.04.2024
552
ТОП 15 компресорів: який компресор кращий
У цьому глибокому зануренні ми розкриваємо ТОП-15 компресорів 2024 року, що відрізняються за потужністю, продуктивністю та конструкцією. Наш огляд...
15.03.2024
550
Продуктивність компресорів: важливі аспекти для правильного вибору
Дізнайтеся, що визначає продуктивність компресорів: відмінності типів, фактори ефективності та порівняння побутових та професійних моделей, щоб...
10.04.2020
20875
Как выбрать воздушный компрессор: виды, устройство и принцип работы
Выбирая компрессор стоит учесть, какой фронт работа вы будете проводить - это отправная точка при выборе. В зависимости от назначения, вы будете...
03.07.2018
79131
Как выбрать компрессор для покраски автомобиля
Для того чтобы выбрать компрессор для покраски необходимо определиться, для каких именно целей и какого типа покраски он вам нужен. В этой статье...
Відгуки
Борис
Відмінний
18.10.2020
Скажите пожалуйста, в случае с ременным компрессором: 1) Будут ли частицы масла в конечном воздухе (Беру для покраски) ? 2) Если будут, то как с этим можно бороться?
Відповісти
Корисний відгук? 0 0
Специалист по техническим вопросам магазина Storgom.ua, Лушпиенко Игорь.
19.10.2020
Добрый день, Борис! В любом масляном компрессоре в воздухе будут присутствовать частицы масла. На выходе с компрессора нужно ставить станцию очистки воздуха от влаги и масла.
Специалист по техническим вопросам магазина Storgom.ua, Лушпиенко Игорь.
19.10.2020
Добрый день, Борис. Частицы масла на выходе будут у любого поршневого компрессора. Для этого вам необходимо приобрести блок подготовки воздуха, он будет улавливать частички масла и влаги, а окрашиваемая поверхность будет покрываться ровным слоем.
m3Pride
Відмінний
15.08.2020
Спасибо!
Відповісти
Корисний відгук? 1 0
Андрей
Відмінний
13.11.2019
ремень просто треснет :)
Відповісти
Корисний відгук? 0 0
Специалист по техническим вопросам магазина Storgom.ua, Лушпиенко Игорь.
15.11.2019
Спасибо за отзыв на нашем сайте. Андрей, ремень сделан достаточно качественно, при условии, если вы не будете перегревать компрессор и придерживаться рекомендаций производителя, он отработает гарантий срок, после будет его замена от естественного износа.
Андрей
Відмінний
24.08.2019
Всё по делу написано. Спасибо за статью, пригодилась.
Відповісти
Корисний відгук? 0 0
Иван
Відмінний
21.12.2018
Коротко и понятно!
Відповісти
Корисний відгук? 0 0
Олег
Відмінний
06.11.2018
Спасибо, очень познавательно.
Відповісти
Корисний відгук? 0 0
игорь
Відмінний
08.10.2018
познавательная и полезная статья
Відповісти
Корисний відгук? 0 0
Дмитрий
Відмінний
05.12.2017
Очень полезная статья
Відповісти
Корисний відгук? 0 0
Написати відгук

Погано

Так собі

Нормальний

Добре

Чудово

Переваги:

Недоліки:

Коментар

Додати фото або відео
до відгуку

Ваше ім'я

Ваш email

При реєстрації ви погоджуєтеся з угодою користувача

Важливо! Щоб Ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, ознайомтеся, будь ласка, з нашими правилами

Отримуйте найвигідніші
акції і розпродажі першим
% % %
Дякую
Ви успішно підписалися на розсилку наших акційних пропозицій
Вказаний email вже підписаний на розсилку
Каталог товарів

ПН - ПТ: 8:30 - 20:00,
СБ: 9:00 - 18:00, НД: 10:00 - 17:00

  • Увійти
  • Реєстрація

ПН - ПТ: 8:30 - 20:00,
СБ: 9:00 - 18:00, НД: 10:00 - 17:00