Бензокоса з 2-тактним двигуном в інтернет-магазині З Торгом
Більше 90% мотокос обладнуються бензиновими двигунами спрощеної конструкції - двотактними. Технічно даний двигун влаштований таким чином, що процес наповнення, а також очищення циліндра відбувається за короткий час. За один робочий цикл поршень робить два ходи (у чотиритактного – чотири).
Зрозуміло, що через це обороти явно нижчі, ніж у 4-тактного, але мотокоса, особливо побутова, є нескладним інструментом, вся потужність у неї йде тільки на обертання ріжучої системи, а тому дуже високих обертів при роботі не потрібно.
Твердження, що 2-тактний бензиновий двигун – оптимальний силовий елемент для якісної роботи мотокоси, вже не вимагає доказів. Він відмінно справляється з поставленим завданням – обертати шпулю з жилкою і змінним ріжучим обладнанням - ножем або диском. Оскільки будову спрощено, відсутній окремий картер для масла, заправка проводиться не бензином з маслом окремо, а паливною сумішшю. Вона готується з бензину і спеціального моторного масла, на якому стоїть позначка « Для двотактних двигунів » ;. Воно добре тим, що містить близько 20% розчинника, а тому повністю згорає в камері і повільніше випаровується. При сильному нагріванні даного механізму, швидкість випаровування мастила дуже важлива. Колір (зелений, синій або червоний) не має значення, його кольорування потрібне для того, щоб ви могли відрізнити чистий бензин з уже приготовленою сумішшю. В камеру згоряння змащуючий матеріал потрапляє разом з бензином, там він згорає, виділяючи при цьому вкрай неприємний запах гару і сизий дим. Саме їдкий запах «горілого» і велика кількість викидів газу є відмінною рисою 2-тактного двигуна. Одночасно це є найбільшим його мінусом. Ще один із суттєвих недоліків - підвищене нагрівання. Але для того, щоб цей процес був комфортним, потрібно всього лише частіше зупинятися під час роботи для охолодження, а також уникати виконання завдань в сильну спеку.
Також до мінусів зараховують вищий рівень шуму, а також вібрацію при роботі. Але якщо ви віддасте перевагу якісній мотокосі від європейських виробників Sadko, Oleo-Mac, південнокорейського бренду Hyundai або від відомих японських компаній DAISHIN, Vitals, Iron-Angel, то можете не хвилюватися щодо підвищеного шуму і вібрації. Двигуни цих виробників настільки сучасні, що рівень шуму, вібрація і навіть екологічність (відпрацьовані гази) відповідає нормам. Надійні компанії також дбають про підвищення економності своїх 2-тактних двигунів і, як результат – вони стоять майже на рівних з чотиритактними.
2-тактний двигун, має свої переваги: ??
- простота конструкції;
- легка вага;
- низька вартість;
- спрощене техобслуговування.
Простота будови разом з дешевим виробництвом двотактних моделей є вагомими аргументами для фірм зі світовими іменами, оскільки це формує ціну продажу, роблячи її нижчою, ніж у мотокос з чотиритактним двигуном в 1,5-2 рази. При цьому якість інструменту залишається незмінно високою, що само собою, збільшує обсяги продажів мотокос з 2-тактними двигунами.