На даний час мало знайдеться компаній, які можуть похвалитися багатовіковою історією. Тому шлях, який пройшла корпорація Fiskars (укр.- Фіскарс), так примітний і повчальний. Розпочавши свою діяльність із кількох чавуноливарних заводів, які були побудовані в далекому 17 столітті, компанія розрослася до гіганта зі світовим ім'ям. Один із заводів досі випускає продукцію і є одним із найстаріших. Свою назву торгова марка отримала за назвою села Fiskars, в якому було збудовано один із перших заводів.
Першу свою популярність ім'я Fiskars отримало завдяки випуску сільськогосподарського інвентарю та домашнього начиння. У 1967 році були випущені перші садові ножиці з яскраво оранжевим кольором пластмасових ручок, з цього моменту помаранчевий та чорний колір асоціюються як фірмовий знак компанії. Торгова марка відкрила завод у США з виробництва секаторів, ось звідки пішла тріумфальна хода продуктів торгового бренду світовими ринками.
Компанія звернула свою увагу на широко відомі бренди, викупила їх, у результаті вона має у власності такі марки, як Iittala, Gerber та Buster. Fiskars посилено розвиває виробництво споживчих товарів, товарів для відпочинку на свіжому повітрі та техніки для садово-городніх ділянок. За функціональністю та відмінним дизайном товари компанії, які добре відомі на 4 континентах, не мають собі рівних. Асортименти корпорації - це довговічні продукти, які необхідні в кожній сім'ї, ріжучий інструмент, домашній посуд з кованої сталі, агрегати для прибирання в саду та обробки кущів, живоплоту. Практичність і виняткова ергономічність, складові кожної одиниці продукції торгової марки.
Хоча ножиці Fiskars і є візитною карткою компанії, ще один із затребуваних продуктів - це сокири, ножі різного призначення. Від універсальних до спеціальних професійних. Багато споживачів від професіоналів столярів і теслярів до любителів активного відпочинку на природі, чудово знають і відзначають інструменти торгового бренду. Спроектовані таким чином, щоб видати максимальний результат при винятковій легкості та мінімуму фізичних зусиль, сокири є лідерами продажів у 40 країнах світу. Ідеально збалансована конструкція має рукоятку із матеріалу, який неможливо зламати, за заявою конструкторів. Спеціальний кут заточування, особлива форма клина, ретельне відшліфування, покриття, що амортизує, своєрідна форма рукоятки - все призначене для максимальної зручності споживача. Спеціальне покриття оберігає інструменти від корозії та знижує силу тертя. Комфортність, простота у використанні з ексклюзивною системою різання властива пилам і ножам, лопатам та газонокосаркам, які виключають випадкові пошкодження для користувача та відрізняються безумовною турботою про навколишнє середовище.
Завдяки новітнім технологіям обробки вуглецевої сталі, в інструментах використовуються леза з подвійним ступенем гарту, які забезпечують не просто довговічність, а нескінченність у використанні. Міжнародна корпорація не стоїть на місці, фахівці компанії постійно удосконалюють старі моделі, додають інноваційні родзинки, які забезпечують найбільшу ефективність та надійність у використанні. Унікальні технології використовуються у кожному з інструментів компанії. Запатентовані матеріали призначені для використання у будь-якому кліматі, за будь-якої температури навколишнього середовища та вологості.
У тому ж, у 17 столітті Fiskars збудували доменну піч і ковальський молот, з чого й почалася виплавка чавуну та виробництво кованих виробів. Цвяхи, ножі, мотики, залізні колеса, різьбові деталі та багато іншого постачалися ринку Стокгольма.
І хоча завод компанії разом із селом переходили у власність від однієї сім'ї до іншої, виробництво розвивалося.
Вже в 19 столітті було збудовано завод з випуску ріжучого інструменту, в асортимент продукції якого входили вже не тільки ножі, а й вилки та ножиці. Приблизно в той же час була побудована перша у світі механічна майстерня, в якій з'явилася перша парова машина у Фінляндії.
Товари високої якості та надійності мали великий попит, в результаті, цехи в селі Fiskars стали випускати понад 1 млн одиниць продукції. Тоді ж завод Fiskars було перетворено на компанію з обмеженою відповідальністю. У 20 столітті власники компанії стали активно розширювати виробництво, викуповувати нові заводи з огляду на те, що вже тоді з'явилися нові технології з обробки сталі, модернізувалися старі лінії.